LT EN
Vasario 23 d., SEKMADIENIS
ŽEMĖLAPIS

Kiek laiko turėtume skirti miegui?

2014 11 17

Miego trukmė ir kokybė – esminė žvalios dienos ir darbingos savaitės pradžios sąlyga. Nepakankamo miego pasekmes bent kartą gyvenimą yra pajutęs kiekvienas. Pagrindiniai požymiai – mieguistumas, nuovargis ir irzlumas dienos metu. Remiantis tyrimais, nepakankamo miego padariniai laikui bėgant kaupiasi.

Kiek laiko jums reikia atsigauti po prasto miego sukeltų požymių, priklauso nuo to, kiek ilgai miegui buvo skiriama mažiau nei įprastai laiko.

Jei gulatės vėlai vakare ir keliatės anksti ryte, jums reikia vieno ar dviejų papildomų ilgesnio miego seansų. Ilgai besitęsiantis prasto miego laikotarpis gali neigiamai paveikti smegenų veiklą. Nors laikui bėgant daugelis gali įprasti prie trumpesnės miego trukmės, tačiau kai taip nutinka žmonėms, kurie ir taip mažai miega, jie praranda gebėjimą pajusti nuovargį.

Mokslininkai teigia, jog miegas neturėtų būti ilgesnis nei 7–8 val. per parą. Žmonėms, kurie miega mažiau nei 7 valandas, padidėja nutukimo ir diabeto tikimybė, išauga rizika susirgti širdies ligomis. Tačiau ilgiau nei 8 val. trunkantis miegas taip pat gali turėti pasekmių sveikatai.

NAUJIENŲ PRENUMERATA


Užpildykite raudonai pažymėtus laukus
Naujienų prenumerata užregistruota.